Κυριακή, 22 Οκτώβριος, 2017

Προσεγγίζουμε την online αγορά και τους πελάτες

Ο παραδοσιακός τρόπος αντιμετώπισης των καταναλωτών βασίζεται στην ικανοποίηση των ανεκπλήρωτων επιθυμιών τους (οικονομικές ανάγκες, τροφή, στέγη, ένδυση, ή μεταφορά).

Οι συνδεδεμένοι online συνεργάσιμοι μεταξύ τους πελάτες ωστόσο, μέσα από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργούν νέες αναδυόμενες ανάγκες που προϋποθέτουν και νέους τρόπους ικανοποίησης τους.

Βοηθάμε τους πελάτες μας να κατανοήσουν το κοινό αυτό και να σχεδιάσουν την στρατηγική με την οποία θα το προσεγγίσουν.

Χτίζουμε οικοσυστήματα και επιχειρηματικά μοντέλα

Hub & Spoke Model of Engagement

Στο ψηφιακό περιβάλλον το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προέρχεται από την οικοδόμηση ολοκληρωμένων οικοσυστημάτων, που αλλάζουν δραστικά την αγορά και τον ανταγωνισμό.

Στην Strategy Online βοηθάμε τους πελάτες μας να αξιολογήσουν πώς η ψηφιακή τεχνολογία μεταμορφώνει το κοινό τους.

Διευκολύνουμε τους πελάτες μας να δημιουργήσουν οικοσυστήματα και να αξιολογήσουν πώς τα social media επηρεάζουν την επιχειρηματική στρατηγική, τα οικονομικά, και την αξία του οργανισμού τους.